Zgodnie z zapisami Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.(Dz.U. 2014 poz 827), Klientowi w terminie 14 dni od daty zakupu, przysługuje prawo odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży na odległość bez podania przyczyny. W tym celu należy przesłać stosowne oświadczenie i niezwłocznie zwrócić towar nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
Wypełnione oświadczenie prosimy przesłać na adres email sklep@novoterm.pl lub dołączyć do zwracanego produktu.
Odesłać produkt na adres:
Novoterm Sp. z o.o.
ul. Zimowa 6
70-807 Szczecin
Koszty zwrotu produktu pokrywa Kupujący.
Aby skutecznie odstąpić od umowy prosimy o przedstawienie dowodu zakupu. Może to być paragon, faktura lub potwierdzenie dokonania zakupu.
W przypadku otrzymania produktu uszkodzonego, Klient może zostać obciążony proporcjonalnie do utraty wartości zwróconego produktu.
W przypadku odstąpienie od umowy zwrócimy koszt zakupu produktu oraz najtańszej dostępnej opcji transportu. Zwrot środków nastąpi w terminie do 14 dni od daty poinformowania o skutecznym dokonaniu zwrotu. Środki zostaną zwrócone tą samą drogą jakiej użyto do opłacenia zamówienia, chyba że wyrażono zgodę na inną formę dokonania zwrotu płatności.
REKLAMACJE
W celu zgłoszenia reklamacji produktu, Klient może:
Do złożenia reklamacji proszę przygotować dowód zakupu, zdjęcia wady oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca w terminie do 14 dni rozpatrzy reklamację i udzieli odpowiedzi Klientowi.
Skontaktować się z dziełem serwisu w celu uzyskania informacji na temat zgłoszeń reklamacyjnych 91 432 93 44
Przed przystąpieniem do złożenia reklamacji proszę przygotować dowód zakupu, zdjęcia wady oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca w terminie do 14 dni rozpatrzy reklamację i udzieli odpowiedzi Klientowi.
W przypadku otrzymania produktu uszkodzonego, Klient może zostać obciążony proporcjonalnie do utraty wartości zwróconego produktu.